Скандал! Хлебарки пълзят в стоките на неврокопския Лидл!

Без име
НАШ ЧИТАТЕЛ ПРАЩА ЖАЛБА ДО КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ЗАРАДИ НАГЛО ОТНОШЕНИЕ И ОПИТ ДА БЪДЕ ПОТУЛЕН СЛУЧАЯ…
ВИЖТЕ СТАНОВИЩЕТО НА ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ ПО СЛУЧАЯ ПРЕД ВЕСТНИК ГРАДЪТ !!!

Може би на доста от вас уважаеми приятели и читатели на вестник „Градът“ се е случвало да купите стока с изтекъл срок на годност, с чужди тела в нея или мъртво животно… Все пак живеем в България а на повечето търговци в Гоце Делчев основната задача е да продаде стоката си а не да създаде поток от клиенти .. и на повечето клиентите им са виновни че „нямат пари“. Така задушени от тази мъгла на каквато и да е търговска етика, ние потребителите на градъ често ставаме жертва на буквална гавра от страна на местните търговци.432434

фдфд

Страшното е че и големите търговски вериги като ЛИДЛ се заразиха с местният търговски маниер. Доказателство за това е случая с господин Илиев, който се свърза с нас за да ни разкаже за своя случай. Преди дни човека отишъл да пазарува в ЛИДЛ вярващ на рекламите за прасната и свежа храна, за безумният контрол на качеството, взел си стока охладено месо и се запътил към касата за да я плати. Платил си стоката и се запътил към изхода и с ужас видял че в тарелката с месото има мъртва хлебарка. Не е умесено да се шегуваме такъв момент но гнусното животно изглеждало като бонус към филето,защото било увито в полиетилена на охладеният продукт.

111Шокиран от случая Илиев си потърсл правата на касата, от където срещнал алогантно отношения и думи от рода – „ Ехее, кой знае какво станало… Нищо му няма на месото…“. Бесен от този факт Илиев решил да снима с телефона тарелката с хлебарката като доказателство за това какво е получил от ЛИДЛ – Гоце Делчев за да си търси правата на потребители и срещнал грубото и нагло отношение на охраната в хипермаркета. Стигнало се до разправия и чак тогава се намесила управителката. Почервеняла от яд и срам, жената предложила на Илиев да му смени тарелката и се извинила за хлебарката но не и за арогантното отношение на охраната и касиерката. Ние от вестник „Градът“ разбираме служителите в ЛИДЛ.Животът е труден, напрегнат нервите са разклатени и виновни са шефовете че просто назначават такива хора. Разбираме и охраната, това са бивши военни, полицаи, бивши униформени,  които явно вижда в клиентите си редови войници, потенциални врагове и агенти на чужди разузнавания, и нормално е да се държат с тях със студенина ,грубости отвращение.Не са виновни. Виновни са тези които са хващали връзки да ги назначат в ЛИДЛ – Гоце Делчев.333

При така поднесената информация излиза че клиента е виновен защото просто не иска да преживее факта че от хипермаркета си е купил месо с хлебарки. Ето за това и заради нужната ни законност и справедилвост вестник „Градът“ ще застане твърдо зад каузата на клиента Илиев.- Нашите юристи ще бъдат ангажирани с неговия случай и ще бъдат сигнализирани всички институции в това число и комисия за защита на потребителите и агенция по храните. Редно е и виновните на този случай да бъдат наказани, защото само с ясни правила ще получим качествено обслужване и качествен живот в тази страна.

„Лидл – България“ пред вестник Градът:

Разпоредихме проверка по случая… Очаквайте сериозни резултати!

По казуса с Лидл – Гоце Делчев, репортер на вестник „Градът“ се свърза с централата на хипермаркетите в столицата.
Медийният експерт и връзки с обществеността на компанията – госпожа Виктория Станчева, най-учтиво ни обяс-
ни и гарантира, че по случая е възбудено щателно вътреш-нофирмено разследване. В скоро време ще получите от нас резултатите от проверката за това дали нашите хора в Гоце Делчев или доставчикът е виновен за случая. Приема-
ме ситуацията най-сериозно и резултатите няма да закъснеят, увери ни още госпожа Станчева.

Започнете да пишете и натиснете Enter за търсене