Константин Занев: Българинът има лоялност към Гърция, защото знае какво ще получи там за парите си

По думите му, нашият туризъм започва да губи българския турист, защото не може да се предложи това, което той очаква. Занев обърна внимание на това, че в Гърция туризмът е обвързан с добър маркетинг.

„Туризмът ни нямаше устойчива концепция за развитие, а нашите конкурентни дестинации се засилиха, те намалиха цените, докато ние седим и наблюдаваме. Загубено е време. Ние не се възползвахме да използваме един по-добър маркетинг, да използваме натрупаната енергия, имахме европредседателство, но не се възползвахме правилно“, допълни още Занев в интервю за bTV.

Според него не е късно да се спаси сезонът, но е необходимо добро партньорство и диалог с бизнеса.

Занев припомни, че туристите идват у нас и заради природата и плажовете, не само заради инфраструктурата, така че трябва да има концепция на ниво дестинация.

Според Василка Цанева от министерство на туризма сезонът не е загубен и тепърва започна.

„Не смятам, че туризмът е на автопилот, политиката е в посока на един висококачествен продукт, не случайно всички договори са с лимит на чадъри и шезлонги.“

По думите ѝ застрояването се контролира от съответните компетентни органи.“

Припомняме, че през последните дни се появиха снимки на касови бележки с космически цени на чадъри, напитки и храна по заведенията на българските плажове. Така например, освен минерална вода 1,5 литра за 11 лева, в Албена продават и пилешка супа за 14 лева, а пърленката струва 9,50 лева. Това обаче вече не било така – а защо се е стигнало до тези цени, научете в този материал!

Евгения Чаушева

actualno.com

Започнете да пишете и натиснете Enter за търсене