Училището в Хаджидимово , единствено от Благоевградска област със свой представител на Националната конференция „Приобщаващи практики в училище и детска градина“

Старши учител Заприна Глушкова от СУ „Никола Вапцаров“ – Хаджидимово бе специален представител на Национална конференция „Приобщаващи практики в училище и детска градина“ която бе единствена от област Благоевград на големият и важен форум .

В рамките на кампанията -Дни на приобщаването 2019  центъра за приобщаващо образование организира Национална конференция  под надслов,„Приобщаващи практики в училище и детска градина“ с предварителен конкурс.

СУ „Никола Вапцаров“ – Хаджидимово отново имаше свой   представител и на тази конференция.

Старши учител по български език и литература Заприна Глушкова за втора поредна година бе участник в  конференцията която е с особена важност в сферата на образованието .

Измежду 70 –те вдъхновяващи практики от цялата страна, старателно разгледани от компетентното жури в състав: доц. Ваня Божилова – СУ „Никола Вапцаров“, Маргарита Аспарухова – Канделарова, Елисавета Таракджи и Екатерина Русева от Център за приобщаващо образование, практиката на старши учителят Заприна Глушкова  от  училището в Хаджидимово попадна сред одобрените.

Така тя получи специалната покана  да  представи своят труд  на Национална конференция „Приобщаващи практики в училище и детска градина“ на 11 май  който се проведе в  Международен панаир –  Пловдив.

Училището в Хаджидимово с одобрената практика на старши учител Глушкова, бе единственото от Благоевградска област на този форум.

Целта на форума бе да отвори пространството за споделяне на успешен опит , ресурси, успехи, емоции и предизвикателства, пред които педагозите и специалистите, работещи с деца ежедневно се изправят в училище и детската градина, коментира участието си Заприна Глушкова .

Събитието в рамките на кампанията „Дни на приобщаването“ събра над 150 учители, специалисти и директори от цялата страна, пред които техни колеги представиха 28 образователни практики в темите: училищно управление, партньорство с родителите, отваряне на училището към местната общност, въвеждане на иновативни образователни практики, развитие на училищния екип, развиване на меките умения на учениците, увеличаване на мотивацията децата да ходят на училище, допълни още старши учител Глушкова .

Започнете да пишете и натиснете Enter за търсене