Свържете се с нас

Бизнес

ВИЖТЕ КОИ СА НАЙ-ОЧАКВАНИТЕ АВТОМОБИЛИ НА 2019 Г.

Публикувано

на

Предстоящите 12 месеца обещават много интересни премиери

Тази година обещава да бъде доста интересна откъм автомобини новини. Ще видим коли от всички класове, като Automedia.bg отново ще ви запознае с повечето премиери. Ето някои от най-интересните от тях.

Aston Martin DBX

Британската компания все пак не издържа на натиска и ще направи първия в историята си всъдеход. Серийният кросоувър DBX ще получи типичните за класа 5 врати, като ще се появи в края на 2019 г. Моделът е изграден на изцяло нова платформа, а двигателите ще бъдат собтвен V12 и 4,0-литров с турбо на AMG. В компанията предвиждат с помощта на DBX да двоят годишните си продажби, които сега са малко над 5000 автомобила.

Audi Q4

В Audi също разширяват гамата си крооувъра и ще представят модела Q4, който представлява купеобразна версия на познатия Q4. Разликата между двете машини ще бъда в задната част, но под капака им ще има едни и същи двигатели – бензинови и дизелови в турбо, развиващи между 150 и 230 к.с. Задвижването ще е предно или към четирите колела. Догодина ще излезе и версия SQ4 с 2,0-литров двигател с 300 коня.

 BMW X6

Кросоувърът BMW X6 смени поколенията през 2018 г., а това означава, че идва времето, в което „братчето му” – X6, да стори същото. И тук предната част ще е същата като при X5, като се изключат някои елементи от бронята. Скосената задница ще е в стила на X4.

 

При двигателите изненади няма да има, тъй като X5 и X6 са на една платформа. Това означава, че X6 ще получи 6-цилиндрови турбомотори с мощност от 249 до 400 к.д. Топ-версията ще разчита на битурбо V8 с 462 к.с., а през 2020 г. ще видим и M-версия с над 600 коня.

Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette

Култовият спортен модел ще претърпи изживее истинска революция при смяната на поколения. Основната промяна е в разположението на мотора, който вече ще е по средата (досега беше отзад). Бъдещият Corvette C8 ще поскъпне значително, като това се дължи именно на смяната на платформата. Очаква се моделът да получи няколко мотора, като сегашният базов – LT1 6.2, ще развива над 600 к.с.

Базовият 4.2 от седана  Cadillac CT6 V ще разполага с 650 к.с., толкова ще има и новия 4-валов V8 5.5 с две турбини. Най-интересното обаче предстои догодина, когато ще видим и хибридна версия, която ще разполага със система за задвижване на четирите колела и ще развива около 850 коня.

Jaguar XJ

Jaguar XJ

Сегашният флагман на Jaguar претърпя куп обновявания, но сегашното му поколение е на конвейера повече от 10 години. Това е доста дълго, тъй като конкурентите му Mercedes S-Class, BMW 7-Series и Audi A8 сменят генерациите на 7 години. През 2019 г. британците все пак ще покажат нов XJ, чиято разработка е финансирана от собственика на компания – индийския концерн Tata.

Най-интересното е, че флагманът на Jaguar става изцяло електрически лифтбек, който е изграден на нова алуминиева платформа. Той ще може да изминава над 500 км с едно зареждане и ще се превърне в директен конкурент на Tesla Model S.

Land Rover Defender

Land Rover Defender

През последните години се появиха нови генерации на някои от най-култовите всъдеходи в историята – Mercedes-Benz G-Class, Jeep Wrangler и Suzuzki Jimny, а сега идва ред и на легендарния Defender. Информацията за него не е много, но се знае, че той ще излее в две верси – къса база с 3 врати и удължена с 5 врати.

Технически Defender най-вероятно ще повтаря до голяма степен сегашното Discovery, тоест ще остане без рама и мостове. Окачването ще е пневматично, а под капака ще бъдат поставени актуалния двигатели на концерна Jaguar Land Rover. Ще има и хибридна версия, като се очаква новото поколение дори да превъзхожда предшествениците си като оф-роуд възможности.

Mercedes-Benz GLS

Mercedes-Benz GLS

Главната премиера на Mercedes за 2019 г. е на новото поколение на флагманския всъдеход GLS. Той преминава на нова платформа MHA (Mercedes High Architecture), която е в основата и на новия GLE. Бъдещият GLS също ке получи хидропневматично окачване, което ще подобри всъдеходните му качества, а под капака ще бъдат поставени дизелови и бензинови „шестаци”.

 

Топ-версията на модела ще получи 4,0-литров битурбо V8, като няма да се мине и без хибридна версия. През 2020 или 2021 г . ще излезе и луксозна модификация Mercedes-Maybach GLS.

Nissan Juke

Nissan Juke

Компактният кросоувър Nissan Juke се продава близо 10 години, като благодарение на смелия си дизайн вече е издигнат в култ от феновете. В Европа моделът е много популярен, като през лятото на 2018 г. в завода в Англия беше произведен милионния екземпляр. Сега предстои смяна на генерациите, като Juke ще получи нова платформа – тази на Renault Captur.

 

Топ-версиите на модела ще запазят задвижването на четирите колела, а под капака ще бъдат поставени агрегати на алианса Renault-Nissan. Това са бензинови турбомотори д обечм 0,9, 1,2 и 1,33 литра, както и 1,5-литров турбодизел.

Porsche Taycan

Porsche Taycan

Първият в историята на Porsche електромобил ще бъде седан, като той ще бъде последван и от „вдигнато” комби – Taycan Cross Turismo, което обаче ще излезе през 2020 г. Специално за Taycan бе разработена нова платформа за електромобили, която позволява използването на батерия с капацитет 90 кВт/ч, поставена под пода.

 

Седанът ще разчита на две електромотора – по един на всяка ос, като съвкупната им мощност ще бъде около 600 к.с. Това ще осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди. Цената от 80 000 евро (начална) прави Taycan напълно конкурентен на Tesla Model S.

 

Skoda Octavia

Skoda Octavia

Бестселърът на Skoda ще смени поколения през есента, като ще се върне към традиционните фарове. Моделът ще се предлага като лифтбек и комби, а гамата двигатели ще остане от сегашната генерация на модела. Очаква се в нея да попадне и хибриден вариант.

 

VW Golf 8

VW Golf VIII

Осмото поколение на най-популярния модел в Европа ще се появи през лятото, като сериозни промени в дизайна не се очакват. Концернът Volkswagen обаче похарчи цели 1,8 млрд. евро за бъдещия модел, като голяма част от тях отидоха за модернизиране на платформата. Новияг Golf ще бъде по-лек и по-безопасен от предшественика си, като ще получи голям брой цифрови технологии, в това число и виртуален кокпит.

За модела е предвиден и автопилот, като след хечбека последователно ще се появят комби, хибридна версия, спортни модификации – GTI и R. Ще има и електрически вариант, но той ще се предлага под гамата I.D., чиито първи модел също ще дебютира през лятото на 2019 г.

www.euavtochasti.bg

коментара

Бизнес

Водеща от bTV се е сдобила с лиценз за отглеждане на марихуана

Публикувано

на

Водещата на предаването „Мармалад“ по Би Ти Ви Радост Драганова се е сдобила с лиценз от Министерството на земеделието за отглеждане на марихуана, научи „Уикенд“ от два независими един от друг свои източници.

През лятото на миналата година фирма на забъркалата се в няколко търговски съдебни спора телевизионерка е получила правото да отглежда индустриален коноп в България, като документите са били разписани лично от земеделския министър Румен Порожанов.

През октомври 2018 г. Радост Драганова вече е добила първата си реколта индустриален коноп, като нивите, където отглежда растенията от рода на канабиса, са в района около Петрич, който се слави като най-благоприятния регион в България за отглеждане на „смешните“ растения.

Сега телевизионната водеща очаква втората си реколта. Според закона, добивът на индустриален коноп в страната е в периода май-октомври.

В началото на 2018 г. в страната ни тихомълком бе разрешено легалното отглеждане на индустриален коноп, след като през последните години марихуаната намери приложение в световната медицина и козметика. Според закона в България обаче добивът на индустриален коноп е възможен, само ако растенията бъдат събирани с корените. В момента, в който тревистата маса бъде отделена от стъблото, собственика на плантацията рискува присъда за наркоразпространение. Заради това малкото български фирми с лиценз за добив на индустриална марихуана са принудени да изнасят продукцията си заедно със стъблата в чужбина, където стоката се разфасова и отделя от стъблото и след това се продава на фармацевтични и козметични фирми.

Запознати с новия бизнес на Радост Драганова разкриха, че тя вече има договор с немска фирма за износ на конопено олио, което добива в България и извлича от марихуаната. Телевизионната водеща обаче никак не била доволна от приходите, тъй като у нас според закона психотропния ефект, дължащ се на веществото тетрахидроканабиол (ТНС) не може да надхвърля 0,2%. В други европейски държави допустимото ТНС в индустриалния коноп е до 5%.

Това е принудило чевръстата телевизионна водеща да наеме мастити адвокати, чрез които се опитва да промени закона за отглеждане на индустриален коноп.

Неотдавна Радост Драганова се похвалила с първия си успех – от Министерството на земеделието всеки момент ще разрешат и в България тревистата маса на индустриалния коноп да се отделя от стъблото. Нейни конкуренти в бизнеса с отглеждането на марихуана за медицински цели обаче я обвиняват, че тя се ползва със солидни връзки при министър Порожанов, като някои даже пускат и непристойни слухове.

pirinsko.com

коментара

Продължете с четенето

Бизнес

Община Разлог обединява селскостопански производители и преработватели за създаване на клъстер

Публикувано

на

Община Разлог обединява селскостопански производители и преработватели за създаване на клъстер обхващаш територията на област Благоевград с център град Разлог.

Началото ще бъде поставено на 11 април с представяне на проекта „Клъстери за иновации в агропродуктите“. Целта на събитието е да събере на едно място земеделски производители, фермери, предприятията от хранително-вкусовия сектор, местни/регионални власти, изследователски институции на територията на област Благоевград.

По време на събитието ще бъде представено резюме на проекта и дейностите, които Община Разлог изпълнява като проектен партньор, както и етапа на реализиране на проекта. Проектът обединява осем партньора от четири страни –Гърция, Кипър, България и Албания. Водеща организация е Университета в Западна Атика, Гърция.

Проектни партньори са: Региона на Централна Македония, Гърция; Кипърски университет по технологии; Агенция за развитие на Лимасол, Кипър; Селскостопански университет в Тирана, Албания; Община Фиер, Албания; Община Разлог, България и Софийски университет „Св.Климент Охридски“, България.

Целта на проекта е да стимулира производството и разпространението на иновативни селскостопански и хранителни продукти на територията „Балкани – Средиземно море“, както и създаването на клъстери във всяка от държавите партньори по проекта. Клъстерът представлява географски свързана мрежа от сходни, взаимообвързани или допълващи се конкурентни фирми, които са изправени пред общи възможности за развитие и/или заплахи.

С други думи казано, клъстерът е своеобразна самоорганизираща се производствена система, в която фирми и други заинтересовани организации от определена географска локация (близостта на участниците е решаваща за успеха на клъстерните инициативи) си сътрудничат за повишаване на конкурентоспособността.

За създаването на клъстер с център Разлог е извършена диагностика на селскостопанския сектор във всяка община в Благоевградска област, създаден е и местен план за действие, следващата стъпка е реалното създаване на клъстер.

pirinsko.com

коментара

Продължете с четенето
Loading...
loading...

Магазин за бои и мазилки JUB

Facebook

КАЛЕНДАР

март 2019
П В С Ч П С Н
« февр.    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ПОПУЛЯРНИ