Свържете се с нас

Политика

Веселин Давидов от Сатовча уволнен от Бойко Борисов от АПИ

Публикувано

на

Бойко Борисов  уволни от АПИ бившият депутат от ГЕРБ  Веселин Давидов от Сатовча, отговарящ за електронната тол система за събиране на такси, с него си тръгват още двама.

По нареждане на министър-председателя Бойко Борисов двама ръководители в АПИ и един от съветниците на регионалния министър са уволнени от Агенция пътна инфраструктура.

Като член на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ е освободен Веселин Давидов, който отговаря за електронната система за събиране на такси за използване на републиканската пътна мрежа. Веселин Давидов е от Сатовча, той е бивш депутат в 41-то  Народно събрание от ПГЕРБ. По професия е инженер завършил в Германия с три езика английски, немски и руск.

С постовете си се разделят още Антон Антонов, директор на Националното тол управление в АПИ и Радослав Николов, съветник в Политическия кабинет на министъра на регионалното развитие и благоустройството.

От началото на новата година всички шофьори трябваше да си закупят е-винетка. Оказа се обаче, че системата дава грешки или блокира. Вчера премиерът се срещна с представители на общините и заяви, че до десетина дни трябва да се адаптира купуването на електронните винетки, така че максимално да се улеснят гражданите.

По разпореждане на министър-председателя и тримата  са освободени  заради недобрата организация при подготовката и въвеждането на електронната винетка.

Постът си на този етап  запазва председателят на АПИ инж. Светослав Глосов.

До уволненията се стигна след седмица на хаос и неразбории в системата за електронни винетки. Специално заради въвеждането на ТОЛ-системата и електронните винетки, АПИ създаде ново звено „Националното ТОЛ управление”, в което трябва да работят 921 души. За заплати и капиталови разходи това звено трябва да получава 3,6 милиона лева годишно. Новото звено и новата система обаче претърпяха крах още в самото начало на своето съществуване, за което вината пада върху освободените от досегашните им длъжности Веселин Давидов отговарящ за електронната система за събиране на такси за използване на републиканската пътна мрежа, Антон Антонов, директор на Националното тол управление в АПИ и Радослав Николов, съветник в Политическия кабинет на министъра на регионалното развитие и благоустройството.

Припомняме, че системата за продажба и конвертиране на електронните винетки заработи едва на 17 декември и оттогава проблемите не спират. Настъпи пълен хаос в купуването и конвертирането на хартиените стикери в електронни. Системата даде десетки грешки, хората недоволстват, а АПИ за пореден път се оказа неспособна да изпълнява задълженията си. Сред проблемите, пред които бяха изправени българските граждани бяха недостиг или липса на апарати за купуване на винетки, грешки в електронната система, липса на обратна връзка с клиентите и стотици сигнали за технически и организационни проблеми.

Затова „Пътната агенция” се принуди да спре част от дейностите на системата, по-конкретно – конвертирането на хартиени винетки в електронни. Между другото, специално заради въвеждането на ТОЛ-системата и електронните винетки, АПИ създаде ново звено „Национално ТОЛ управление”, в което трябва да работят 921 души. За заплати и капиталови разходи това звено трябва да получава 3,6 милиона лева годишно. Новото звено и новата система обаче претърпяха крах още в самото начало на своето съществуване.

По думите на Глосов преди дни, конвертирането се отлага поне до 15 януари, заради „измами” и недобросъвестни шофьори. „168 винетки са конвертирани за един регистрационен номер. Те са валидно конвертирани. И второ имаме и 48 месечни винетки също конвертирани за един регистрационен номер”, заяви и  проф. Асенов.

коментара

Политика

Представители на българския транспортен бранш обявиха трима български евродепутати за национални предатели

Публикувано

на

Това са Николай Бареков от „Презареди България“/ЕКР, Светослав Малинов от Реформаторски блок/ЕНП и Неджми Али (ДПС/АЛДЕ).

 

Тримата са пропуснали гласуването на седмичната програма, което приключи преди минути. Два гласа не са достигнали, за да може точката да гласуване на пакета „Макрон” да не влиза в дневния ред на заседанието в сряда.

 

 

 

„Ако те бяха в залата, щяха да обърнат вота, който бе загубен със 156 на 154 гласа”, заявиха  от Съюза на Международните превозвачи.

 

Те заявиха, че Андрей Новаков от ГЕРБ/ЕНП е изнесъл изключително убедителна реч в Страсбург, но 2 гласа не са стигнали, за да може точката да отпадне от дневния ред на Европарламентът.

В сряда ще стане ясно дали Европарламентът ще спаси или погуби работните места на над 350 000 международни шофьори в Европа, около 80 хиляди от които са български. От решението на евродепутатите в сряда в Страсбург зависи тяхната съдба.

 

Приемането на пакета Мобилност, известен още като пакета Макрон, ще има катастрофални икономически и социални последици много държави в Европейския съюз. Очакват се масови фалити или пререгистрация на транспортните фирми. Предстои принудителна емиграция от Източна в Западна Европа на близо 350 000 заети в бранша и на техните семейства.

 

„Отвратени сме от лицемерието и непочтените действия на лобистите в Европейския парламент! Ще протестираме пред парламента в Страсбург, и по пътищата на Европа, с всички сили и с всички средства!“, казват от Съюза на международните превозвачи.

 

Meждународните шофьори от България, Румъния, Полша, Литва, Латвия, Италия, Португалия, Испания, Англия, Ирландия и Холандия призовават да не се принуждава шофьорът да връща камиона на всеки четири седмици, след като се знае, че камионът ще пътува хиляди километри, замърсявайки околната среда на всички държави, през които минава.

 

Друго искане е да не се нарушават правата на международните шофьори, като ги задължават в точно определено време да бъдат на точно определено място, без да им предоставят право на избор.

 

От бранша настояват още да се изгради сигурна, безопасна инфраструктура (мрежа от паркинги), адекватна за почивка на международните шофьори и до изграждането й да не се въвежда забрана за почивка в кабината. Друго искане е евродепутатите да съобразят правилата за командироване с дейността на международния превоз, която е изключително мобилна и по презумпция се прекосяват множество държави. В никоя от тях обаче работникът не остава достатъчно дълго, напротив те обикновено са повече от 10-15 държави на месец. По този начин не може да се установи тясна връзка на мобилния работник с дадена държава, така че да се обоснове правно, че той е командирован в една определена държава.

коментара

Продължете с четенето

Политика

Първо в Топ Преса!ВИСШЕТО УПРАВЛЕНСКО РЪКОВОДСТВО НА ДПС В ОБЛАСТ БЛАГОЕВГРАД НОМИНИРА КАНДИДАТ ЕВРОДЕПУТАТИ! Вижте кои са!

Публикувано

на

Общински и младежки лидери, кметове и активисти на партията обсъдиха предстоящите през май европейски избори по време на форума днес в град Гоце Делчев. Ръководство на ДПС – Благоевград номинира свои кандидати за листата, с която либералната партия ще се яви на предстоящите избори за Европейски парламент. Съгласно приетите критерии от Централния съвет на Движението, номинираните лица следва да имат задълбочени познания на европейските институции и политики, да бъдат съпричастни към ценностите на либерализма, да владеят един от работните езици на Европейския съюз, да имат изграден авторитет и добри комуникативни способности. В направените предложения на висшето управленско ръководство в Благоевград попадат следните лица: Мустафа Карадайъ, Делян Пеевски, настоящия председател на младежко ДПС Илхан Кючюк, Искра Михайлова. Съдейки по класация, отчитаща цялостната дейност на евродепутатите в институцията, представителите от ДПС се нареждат в първата петица на всички български евродепутати по активност, дейности и работата, която вършат в Европейския парламент. Несъмнено ролята на евродепутатите е важна, тъй като защитават и налагат интересите не само на гражданите в страната ни в ЕП, също и на тези зад граница, а силните кандидати са условие за успех. Номинациите на областната структура ще бъдат изпратени до Централния изборен щаб в София, а според устава имената вътре няма да са класирани по позиция, а ще бъдат представени в азбучен ред. Тежката задача остава на Председателя на ДПС и Централното оперативно бюро да подреди крайната листа на кандидатите.

коментара

Продължете с четенето
Loading...
loading...

Магазин за бои и мазилки JUB

Facebook

КАЛЕНДАР

март 2019
П В С Ч П С Н
« февр.    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ПОПУЛЯРНИ