Свържете се с нас

Анализи и Коментари

Топ Преса пита: Ще направи ли Карбовски проект „Рекет“ за БИ ТИ ВИ?

Публикувано

на

Вчера в публичното пространство една определено скандална фирма, публикува отворено писмо до медиите в което обвини националната телевизия БИ ТИ ВИ в рекет. Ръководсвото на превозната фирма„Юнион-Ивкони“, заяви :  чувстваме се длъжни да Ви кажем истината и обясним причината за активното ни медийно присъствие в ефира на БТВ и някои други медии. На 17 август 2018 г. мениджър продажби в БТВ оферира реклама за „Юнион-Ивкони“ в медията. На 20 август 2018 г. мениджърът в рекламния ни отдел отговаря: „Ще обсъдя нещата с ръководството, но чак такъв бюджет най-вероятно няма да са склонни да отделят.“ Следва период на „преговори“ и уточнения, в който няколко пъти бяхме „медийни герои“ в подобни фалшиви новини. На 27 септември мениджърът продажби в БТВ ни напомни за себе си, като ни изпрати договор за реклама за 50 000 лв. без ДДС месечно! По-долу ще видите извадки от него. Договорът не е подписан от нас. Целият текст на писмото можете да прочетете тук. 

СЕГА!!! ТОП ПРЕСА е една от медиите които, определено се ангажира със въпросния скандал с цел допустимото ампутиране на пороците в медийния бизнес. Говори се за посегателство над журанлисти, за цензура, но никой не коментира фактът, че в повечето случаи, десйтвията на медиите, като цяло приличат на тези от БИ ТИ ВИ или просто се продават за некой лев.

Фактите са на лице и са аргументирани. Преди време именно от БИ ТИ ВИ и предаването на Мартин Карбовски, медийна група Топ Преса беше обвинена в „рекет“ . Според Карбовски сме рекетирали една баба от Крибул, щото станала милионерка, търгувайки с надеждата на хората. След това предаване за Топ Преса остана горчивината от недоказаната фалшива новина, а сина на въпросната баба подкара Хамър, построи хотел и превърна село Крибул във феодална зона. Всичко това благодарение на „милостта“ на Карбовски. З анего явно е останало „моралното удоволетворение“. Няма лошо. Всичко в името на свободата на словото. Но редно е именно в този момент и това скандално обвинение, подкрепето с докаменти и аргументирани факти, бившият управител на фирма ВОЛТЕР ЕООД- Мартин, да излезе и да заяви – ще направи ли нов проект „Рекет“ на своето предаване Втори План излъчвано по БИ ТИ ВИ. Нали той се обяви срещу тази практика, нали от него се учим на обективността в журанлистиката. Нали е идол. Време е до покаже лицето си и да заеме позиция. Ти си на ход господин Карбовски и всички разследващи журналисти от БИ ТИ ВИ. Покажете истината, свържете се с въпросната фирма, заснемете цялата кореспонденция с вашия мениджър, искайте думата директно от шефа си. Действайте!

Бел. ред. – Преди време областният кореспондент на БИ ТИ ВИ, управител на местна ПР агенция, обяви публично, че като медиен бос не одобрява методите на „Струма“ и регионалните медии да се продават за пари, или да притискат рекламодатели…. Питаме той ще заеме ли позиция по скандала, ще напусе ли телевизията…? Колеги що мълчите, бе?

коментара

Анализи и Коментари

Жирардели: Не бива хората в Банско да чакат по 2 часа, за да се качат в планината

Публикувано

на

Марк Жирардели даде интервю за предаването „Код Спорт“ по ТВ+. Легендарният алпиец се чувства у дома си в България. Той е сребърен медалист в гигантския и супергигантския слалом на олимпийските игри в Албервил през 1992 г. и петкратен носител на Световната купа в ските. Въпреки че спря да се състезава през 1997-ма година, Жирардели все още стряска сънищата на някогашните си конкуренти в слалома. Дългогодишен консултант е на Българската федерация по ски и рекламно лице на курорта Банско, както и собственик на фирма „Юлен“.

– Какво е значението на Банско за България?

– Банско за България е като Сент Мориц за Швейцария, Кицбюел за Австрия или пък Кортина Д’Ампецо за Италия. Тук е пикът на зимния туризъм и със своята стратегия и представяне Банско е един от най-популярните ски-курорти в България и Източна Европа.

– Нуждае ли се Банско от още нещо?

– Абсолютно. От много години се борим за по-добра инфраструктура – основно за втори кабинков лифт, което е задължително. Не бива хората да чакат по два часа – два часа и половина на начална станция, за да се качат в планината. Една кабинкова линия не е достатъчна за извозването на всички желаещи да практикуват зимни спортове. Когато съм споделял този проблем с хора в Австрия и Германия, те все ми се смеят, защото си мислят, че всичко в България е по-лесно за започване и реализиране на подобно начинание. Налага се да им обяснявам, че тук е много по-сложно в сравнение с Швейцария, Австрия и Германия.

– Какво е положението примерно в Австрия през този сезон? Имат ли нова инфраструктура?

– В Австрия само през този сезон откриха една голяма телекабина, 13 гондоли, 10-15 седалкови лифта и още няколко по-малки съоръжения. Това са сериозни подобрения в инфраструктурата, които са необходими. Тук в Банско ни спират от толкова много години да продължим да се развиваме и подобряваме нивото на туризма в България. Трудно ми е да обясня това на чуждестранни медии, защото те не могат да го разберат.

– Какво смятате за новата политика без пластмасови изделия в зоната?

– Това е най-доброто, което може да се направи. Един от най-добрите ми приятели е шефът на водещ спортен концерн. Името му е Каспър Рорстед. Вероятно сте го чували? Преди две години създаде нова линия за спортни обувки, произведени от пластмаса от океаните. Те направиха 2 милиона чифта маратонки с тези пластмасови отпадъци. Това решение имаше огромно положително отражение в медиите, което според мен ще се случи и в България. Много е важно да правим стъпки към опазване на природата и чистотата в страната. Това е една изключително важна крачка на Банско.

– От доста време сте свързан с нашата страна. Знаете ли думи или фрази на български?

– Говоря български не пред публика. Не бих искал да провокирам телевизионните зрители. Мога да говоря малко, но предпочитам да съм на 1-2 чаши хубаво българско червено вино. Тогава българският става наистина добър. Сега, когато говоря с вас ще се въздържа да използвам родния ви език.

– Кое е по-трудно за един човек – да е в политиката или да е професионален спортист?

– Аз не съм в политиката и не мога да направя сравнение. Мога да ви кажа, че да си спортист на нивото на което аз бях, е много, много трудно. Сега моята работа, която много обичам, е в сферата на икономиката. Аз съм публична личност не само в България, но в целя свят. Говоря 4-5 езика и за мен е удоволствие да се запознавам с различни култури – в България, Чехия, Америка, Африка и дори Азия. Затова когато имам избор, предпочитам нови за мен страни.

– Кое е най-голямото предизвикателство сега пред Вас?

– През последните 2-3 години имах няколко нови идеи в икономическо отношение. Издадох три книги, които до момента са само на немски, те са криминални новели свързани със ски бизнеса. Разказват историята на един човек, който кара на ниво Световна купа и е от Швейцария. Така че вече сме на пазара с първите три части, а следващата есен се очаква да излезе и четвъртата. Това е ново за мен. Имам линия за ски облекло, което се произвежда основно в България, притежавам туристическо списание, което е с тираж 250 000 копия. Участвам и в много конференции, даже наскоро бях лектор на форум в Икономическия университет в Цюрих. Това са някои от новите насоки, в които се пробвам и експериментирам. И да ви призная, ми харесва.

– Занимавате се с толкова много неща. Как ви стига времето?

– Денонощието е 24 часа за всички, спя 6 часа и имам 18 за работа. Обичам работата си и ако не правя нищо, ми е скучно и се изнервям. Затова се опитвам да запълня всичките 18 часа – уча нови езици, срещам се с хора, работя, чета книги и пътувам. Всичко това е много важно за мен.

– Доста време вече сте съветник на министъра на туризма у нас – кой е най-трудният съвет, който сте давали и какви са най-големите предизвикателства пред вас?

– Най-важното нещо за всяка страна са туристите, които идват от чужбина. Те трябва да се чувстват добре дошли. В Австрия и северна Италия са почти безгрешни в това отношение. Една от причините да обичам България е, че хората тук са много приятелски настроени и приветстват чужденците. Но това трябва да се случва на по-високо професионално ниво. Не е достатъчно да се усмихнем, нужно е и да предложим отлично обслужване на туристите. Примерно няма как да предложиш добра услуга, ако пътищата към курортите – и зимните, и на Черноморието, не са в добро състояние. Същото важи и за инфраструктурата в ски-курортите, която трябва да е съвременна – нови оръдия за правене на сняг, нови лифтове, паркинги близо до ски-съоръженията, ресторанти и хотели на високо ниво. Това са услугите, които трябва да предлагаме на туристите. Те изграждат отличен положителен имидж на страната. Това е бъдещето, ние строим бъдещето на нашите деца по този начин. Това са важни неща не само за България, а за целия модерен свят.

– Сутрин, като се будите, изпитвате ли някакви болки, напомнящи Ви състезателната кариера?

– Разбира се, че ме боли всеки ден, но предпочитам да ме боли, отколкото обратното, защото това ще означава, че съм умрял. Предпочитам да живея и да ме боли тук-там. Болежките ме карат да се чувствам жив. Претърпял съм много контузии и операции. Свикнал съм да изпитвам малко болка в тялото си, защото толкова много хора нямат късмета да продължават да карат ски, да играят голф, до ходят в планината и да карат велосипеди. Има хора, които са в инвалидни колички, или лежат в болници, защото не са здрави. Аз съм щастливец, защото може да имам някакви травми, но продължавам да правя каквото си искам. И пожелавам на всички хора, които имат някакви здравословни проблеми да ги преодолеят. Здравето е най-голямото богатство.

– В началото сте били не само скиор алпиец, но сте практикували и ски-скокове. Кога за последно скачахте?

– Когато бях момче на 11-12 години участвах в състезание по ски-скокове в родния ми град. Спечелих, след като сутринта бях участвал в състезание по алпийски дисциплини. Не беше дълъг опит – 30 м, но бях само 11-годишен. Беше хубаво преживяване, но не беше това, което исках. В алпийското спускане имаме достатъчно големи скокове, които могат да достигнат до 80 метра, което ме удовлетворяваше. Нямах нужда да правя скокове по 150 метра. И смятам, че не съм сбъркал!

pik.bg

коментара

Продължете с четенето

Анализи и Коментари

Медийно падение! Време е за нови професионални медийни проекти в югозапада! И какво след „Струма“…

Публикувано

на

Камбитов показа че „старите лаври“ вече не важат с риска дори срещу него да се лее помия!

Определено вчера се случи истинска медийна революция в югозападна България. Кметът на община Благоевград, д-р Атанас Камбитов, излезе публично и заяви, че е отказъл медийно обслужване „финансиране“ на ежедневника вестник „Струма“.

Нещо повече, публично беше прочетена кореспонденция, в която ръководителите на вестника, обвиняват кмета в „цензура“ и го плашат че ще се оплачат на „премиера“, кой премиер така и не стана ясно. Има ли си име този премиер? Ние от Топ Преса, определено не виждаме Камбитов да е „цензурирал“ някого още повече, че информацията която общината пуска е официална и както стана ясно може да се взема от официалния сайт на общината. На нас от Топ Преса обаче ни е странно друго  – защо Камбитов беше цензуриран? Скандалът му с вестник „Струма“ не беше отразен от нито една медия, освен struma.com  и Топ Преса? На какво се дължи тази автоцензура колеги? В петък в броя на вестник Топ Преса – югозападния таблоид ще ипродължим да искаме отговори.

Ние от най – голямата и четена медия в югозапада, обаче не можем да скрием притеснението си, че имиджа да един от ветераните на местният медиен живот е със сринато доверие, дори компрометирано име. Разбира се това може дза бъде обяснено с напълно естествен процес – всяко начало си има и своя край. Зеленият узрява а узрелият остарява, загнива и пада от дървото, гласи природният закон. ВРемето е дошло на можещите а не на тези които лежат на стари лаври. Това медийно падение, според нас отваря пътят но нови професионални медийни проекти, адекватни към днешното време, обстаятелства и обществено мислене… Времето на безплатните вестници, големите навинарски платформи, мащабните информационни кампании в социалните мрежи… Ние от Топ Преса сме подготвени за тези дни които настъпват. И ще отговорим адвекватно. Съвсем скоро!

ТОВА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ИГНОРИРАНО УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ НОМЕРЪТ ВИ НЯМА ДА МИНЕ:

 

ПОВЕЧЕ ПО ТЕМАТА ЧЕТЕТЕ ТОЗИ ПЕТЪК САМО ВЪВ ВЕСТИНК ТОП ПРЕСА – ЮГОЗАПАДНИЯТ ТАБЛОИД! 

коментара

Продължете с четенето
Loading...
loading...

Магазин за бои и мазилки JUB

Facebook

КАЛЕНДАР

януари 2019
П В С Ч П С Н
« дек.    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ПОПУЛЯРНИ