Свържете се с нас

Новини

Дамският рали екипаж Диана Стоянова/ Иванела Иванова спечели първо място в своя клас и постигна страхотно класиране на Рали „България“ 2018

Публикувано

на

Екипажът на Спортен клуб „Диамо“ Диана Стоянова и Иванела Иванова спечели първо място в клас RC3 след изминалото този уикенд Рали „България“ 2018. Дамите постигнаха огромен успех зад гърба си, след като се наредиха на четвърта позиция в крайното генерално класиране за състезанието и трето място в класа за автомобилите с предно задвижване на колелата.

Надпреварата се проведе в периода 12-14 октомври в курортния комплекс Албена и беше последен кръг от рали шампионата на България, както и последен за Балканския рали трофей. Стартиралите бяха общо 26 екипажа на брой, а в класа на Диана и Иванела бяха най-многобройни шест.

Церемониалният старт се състоя в петък на морската гара във Варна, а няколко часа по-късно предстоеше нощен суперспециален етап по улиците на комплекса в Албена. Истинската битка бе предвидена с рестарт в съботния ден и шест скоростни отсечки в близост до Дюлинския проход, легендарното трасе Аладжа манастир и село Аврен, който бе на тъмно. След първата обиколка от отсечки, Диана и Иванела имаха дребни технически проблеми по техния Type-R, но благодарение на светкачивната работа на механиците от Диамо, те бяха отстранени навреме в сервизната зона и след първия ден дамският тандем оглавяваше първата позиция в класа си. В неделя предстояха четири скоростни отсечки с по две преминавания през „скока“ на Бялата вода и спускането от Аладжа манастир към Виница. Целта на Спортен клуб Диамо беше да запази класирането си в генералното класиране и да защити позицията в клас RC3. Така се и случи, след последния етап дамският екипаж Диана Стоянова и Иванела Иванова бе изключително радостен от невероятния успех с постижението си, тъй като това класиране им гарантира второ място в годишното класиране в клас RC3.

„Щастливи сме, че бяхме част от 49-то издание на Рали България. Състезание, което показа, че може да поддържаме добра скорост в отсечките и да владеем автомобила. В събота имахме дребни технически проблеми след двата дълги етапа Дюлино и Козичино, но те бяха отстранени още в сервизната зона. В неделния ден се борихме да защитим първата си позиция в класа и да завършим успешно в надпреварата. В крайна сметка стигнахме до финала на 1-во място в клас RC3, 3-то в класа за предно предаване и 4-та позиция в генералното класиране. Поздравления за всички колеги, които достигнаха до финала. Също така искам да изкажа благодарността си към целия екип на Диамо за светкавичната работа по време на цялото състезание“, коментира Диана Стоянова.

коментара

Бизнес

Следприватизационният контрол не знае за затварянето на „Благоевград – БТ”

Публикувано

на

Към момента Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол (АПСК) не разполага с информация относно окончателно затваряне на „Благоевград – БТ” АД, съобщиха от ведомството за bTV.

В петък БНР съобщи, че тютюневата фабрика в югозападния град окончателно затваря врати и така ще сподели съдбата на друго от големите предприятия на тютюневия холдинг – това в София, която след протести на работници и продължили с месеци неясноти, беше разрушено, а машините – изнесени в Благоевград.

„Непосредствено след първите публикации в пресата, агенцията незабавно изготви и изпрати писмо до мажоритарния собственик на „Булгартабак – Холдинг“ АД във връзка с изпълнението на следприватизационния ангажимент за срок от 10 години да запази основния предмет на дейност на дружеството. Очакваме възможно най-скоро ръководството на „Булгартабак – Холдинг“ АД да уведоми АПСК относно намеренията си по отношение на дейността на „Благоевград – БТ“ АД”, пишат от агенцията.

Те напомнят, че според приватизационния договор има срок от 10 г. (до 14 октомври 2021 г.), в който дружеството трябва да запази основния си предмет на дейност и седалището си в България. Допустимо е дружеството или някоя от дъщерните компании в този период да не работи – но за не повече от общо 12 месеца и то без спиране на всички дружества едновременно.

АПСК посочват, че де факто „София – БТ” е възстановила производствената си дейност през 2016 г. – макар и в Благоевград (междувременно, „Булгартабак” продаде основните си цигарени брандове на друга компания – б.р.). Евентуалното съкращаване на работници също не е нарушение – едва до края на 2014 г. новият собственик е бил задължен да поддържа конкретен средногодишен брой на работниците.

Все още не са постъпили отчетни документи за дейността на „Булгартабак” през миналата година, като срокът е до 30 юни.

Официално, това е третата вълна на съкращения в холдинга. Първите работници са съкратени след закриването на предприятието в София и преместването на филтровия цех от Благоевград в Пловдив. През 2017 г. е втората вълна, когато с работата си в Благоевградската фабрика близо 300 човека.

Ще има ли някаква дейност, ако утре цигарената фабрика затвори не е ясно. Собственикът на холдинга не беше открит за коментар.

pirinsko.com

коментара

Продължете с четенето

Бизнес

Нов бизнес трус в Благоевград! До две седмици решават съдбата на завода за волани

Публикувано

на

Заводът за волани в Благоевград е застрашен от закриване и 300 работници могат да останат на улицата.

Тревожният сигнал дойде на редакционната поща на „Струма”, след това работници потвърдиха притесненията си. Те разказаха, че вчера в 16 часа шефът им ги събрал и обяснил, че предишния ден е провел среща с румънския бизнесмен от ръководството на фирмата. Той казал, че ако до две седмици не бъде намерена нова фирма на мястото на канадската „АЛС България”, заводът в Благоевград ще бъде затворен и производството ще се изнесе в Румъния.

struma.bg.

коментара

Продължете с четенето
Loading...
loading...

Магазин за бои и мазилки JUB

Facebook

КАЛЕНДАР

януари 2019
П В С Ч П С Н
« дек.    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ПОПУЛЯРНИ