Клиентите проговарят! Ресторант „Фейлетон“: Безумно ниска култура на персонала и лоша храна, клиенти: Никога повече няма да стъпим там!

 „Абсолютна липса на елементарна култура и лоша храна – това е ресторант „Фейлетон“ в Благоевград“, сигнализират наши читатели. Публикуваме сигнала им без редакторска намеса:

 „Здравейте, пишем до вас по повод един от ресторантите в града – „Фейлетон“. Имахме лошия късмет да седнем да обядваме там вчера и, както скоро се разбра, сме изтеглили късата клечка. Обслужваше ни най-невъзпитания сервитьор, с когото някога сме се сблъсквали, който, след като взе поръчката ни и при сервирането на приборите за обяд, бе учтиво помолен да донесе и една лъжица. Въпросната лъжица ни бе необходима, тъй като един от нас пие течни лекарства, които няма как да бъдат приети другояче.

 Учудването ни дойде, когато лицето на въпросния сервитьор се изкриви в грозна гримаса и той на висок тон изригна, цитирам: „Ееее, ама хиляда пъти ме разкарвате де, айде уточнете се какво искате!“.

 Останахме много разочаровани от тона и отново учтиво помолихме да не се държи така, на което той отговори с: „Ако искате да ви дам номера на брат ми, заведението е негово, айде оплачете се!“.

 Тоталната липса на елементарно възпитание и култура от страна на този човек, брат на собственика, „гарнирана“ със студената храна, която ни бе буквално строполена на масата, сложи край на желанието ни да стъпим на въпросното място отново. Едва тогава си обяснихме и защо в пиков обеден час, когато заведенията са препълнени, в това има само 2 заети маси.“, пишат читатателите ни, семейство, пожелало анонимност.

 Ние в Благоевград Нюз проверихме кой е бил на смяна по това време и за кого става дума. Оказа се, че сервитьорът, държал се по безумно некултурния начин, се казва Мирослав Карамфилов и да, собственикът на заведението действително е негов брат. Споделяме мнението на читателите си обаче – този факт не оправдава липсата на отношение към клиента.

Започнете да пишете и натиснете Enter за търсене